

stworzonych identyfikacji wizualnych
Logo to wizytówka firmy. Nawet, gdy odbiorca nie zna profilu jej działalności, już samo logo wzbudza skojarzenia, emocje, a co za tym idzie nastawienie potencjalnego klienta do konkretnej firmy.

projektów okładek książek
Projektujemy broszury, okładki do książek, katalogi oraz opakowania produktów. W swojej ofercie wykonujemy również projekty akcydensów do których można praktycznie zaliczyć wszystkie pozostałe druki, począwszy od znaczka pocztowego aż po plakat.

Reklama to informacja, która ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów, usług lub promowania marki. Reklama może zdefiniować wizerunek firmy jaki i określić postrzeganie marki w przestrzeni publicznej.

Możemy wyróżnić trzy kluczowe komponenty witryn internetowych : zawartość, społeczność, handel. Pierwszy, zawartość strony, jest głównym elementem określając jej atrakcyjność.

Projekt logo HUNCBLANK (marka własna). Projekt logo ukierunkowany był w elegancki minimalizm. Znak posiada literę „h” (hunc) oraz domyślną literę „b” (blank). Logo posiada wszystkie atrybuty ciekawego dizjanu i rozpoznawalności marki w internecie.
Projekt logo dla marki no.10. Projekt w swoich założeniach miał być znakiem dobrze prezentującym się na akcesoriach i odzieży sportowej – football. Zaprojektowane logo posiada sygnet z wpisaną nazwą marki i charakterystycznym motywem dziesiątki z piłką u boku. Logo bardzo dobrze się skaluje oraz posiada atrybut stosowania wielu kolorów dla trendów jakie marka obrała na dany sezon. Zaprojektowane logo jest charakterystyczne i zapada w pamięć stając się mocnym punktem dla wizerunku jak i marketingu firmy no.10.
Projekt logo dla firmy WEL FOREST BROKER. Założenia projektu były ściśle określone w briefie. Wszelkie zawarte symbole w sygnecie oraz zastosowany krój pisma tworzą spójny znak. W zleceniu logo wykonano papier firmowy oraz wizytówkę.
Firma HYDROFOX powstała 2017 roku i w połączeniu z niemiecką firmą HAMBERGER GMBH oferuje na rynku wysokiej jakości deski toaletowe. Firma potrzebowała projektu logotypu spójnego z nazwą, który można łatwo wyeksponować na materiałach reklamowych. Projekt logo HYDROFOX funkcjonuje w branży asortymentu desek WC i jest dobrze rozpoznawalny. Współpraca z firmą HYDROFOX nadal trwa i w tym czasie zaprojektowaliśmy opakowania desek WC, roll-upy, katalogi, projekt oklejki samochodu oraz pomniejsze materiały reklamowe.
Wykonanie logo dla kancelarii prawnej ALEKSANDRA KUBICA. Jest to jeden z bardziej złożonych znaków jaki zaprojektowaliśmy. W założeniu, logo klientki nie powinno zawierać oczywistych symboli związanych z prawem karnym. Styl jakim klientka przedstawiła, ukierunkował projekt w stronę artdeco-wych wzorów.. I tak w zaprojektowanym logo z najważniejszych symboli można wyczytać: wpisaną trzy razy literę K: K-kodeks, K-karny, K-Kubica oraz budynek sądu. W zleceniu zaprojektowaliśmy również bardzo prestiżowe wizytówki nad którymi osobiście czuwaliśmy podczas realizacji w drukarni
Projekt logo SMALLSITE. Firma stworzona przez młodego utalentowanego informatyka. Zaprojektowane logo posiada wpisany w sygnet dwie literyS oraz informatyczny symbol bazy danych „chmury”. Logo w swojej konstrukcji ma atrybuty profesjonalności oraz zaufania. Firma SMALLSITE w przyszłości ma zamiar prowadzić audyty, szkolenia z marketingu internetowego, dlatego sygnet może łatwo być kojarzony z symbolem wiedzy – sową. Logo bardzo dobrze się skaluje a sygnet w przyszłości będzie się bardzo dobrze prezentować na materiałach reklamowych.
Projekt logo dla firmy ARTIEKO. Projekt zakładał wpisane w sygnet litery A i E oraz kształt piramidy, opcjonalnie element sukcesu. Udało się zaprojektować wszystkie założenia zleceniodawcy w 100%. Firma ARTIEKO w myśl owocnej j współpracy zleciła nam jeszcze stworzenie marki EKKOWOOL, która w swojej ofercie posiada kołdry wykonane z najlepszych eko materiałów. Dla ciągłości spójnej identyfikacji firmy wykonaliśmy 7 etykiet produktów ekoowool oraz internetową hurtownie.
Rebranding logotypu CWCC Interior Solution oraz wykonanie księgi znaku. Firma CWCC (carpet &more) istnieje na rynku już ponad dekadę. Firma posiada duże doświadczenie oraz wzorowe referencje na rynku wykończenia wnętrz w wysokiej jakości wykładzin dywanowych.. Rebranding znaku przebiegł w ściśle określonych założenia i wizji firmy na kolejne 25 lat. Zaprojektowane logo stanowi nową rozpoznawalna identyfikację wizualną firmy. Nowe logo zostało zaimplementowane do wszystkich materiałów ofertowych i identyfikacyjnych, które również wykonaliśmy.
Projekt okładki dla publikacji pt. ”Toryfikacja biomasy dla celów energetycznych”, autor Jarosław Zuwał. Wykonany projekt miałw założeniu wykorzystanie czterech zdjęć charakterystycznych dla proces toryfikacji biomasy. Okładka posiada również kolory składające się na spójność przekazu
Projekt 10 plansz pt” Koszalińska historia w dyby zakuta…” oraz wykonanie broszury odzwierciedlającej zaprojektowane plansze.. Zastosowana kolorystyka w założeniu zleceniodawcy nie miała potęgować grozy a jedynie spójną, ciekawą historię zachowanych dokumentów i wydarzeń z nimi związanych. Plansze wykorzystano w wydarzeniu nocy muzeów przy udziale Archiwum Państwowego w Koszalinie, miasto Koszalin oraz teatr Dialog, którego obecna siedziba w czasach średniowiecza był tzw. „Domkiem Kata”. Tak oto miejsce i wykonane plansze z przedstawioną historią polowań na czarownice stworzyły ciekawą ekspozycję dla zwiedzających.
Projekt okładki pt. “Deformacje powierzchni na terenach górniczych kopalń węgla kamiennego”, autor Andrzej Kowalski. Projekt okładki z wizji autora miał posiadać nieckę jako element najbardziej definiujący deformacje. Tak zaprojektowaliśmy okładkę z prostą formą i oczywistym dla branży przekazem.
Projekt okładki pt. ”Zagrożenia metanowe w kopalniach węgla kamiennego”, autor Eugeniusz Krauze. Projekt okładki przedstawia zarys kopalni oraz elementy gazu symbolizującego metan.
Projekt okładki pt. ”Optymalizacja procesu usuwania związków biogenicznych w oczyszczalni ścieków Rybnik-Orzepowice”, autorzy: Janusz Karwot, Jan Bondaruk, Dariusz Zdebik. W projekcie mieliśmy dowolność kompozycji i wyborze zdjęć. Wykorzystane zdjęcie osadnika i zarysy trzech pozostałych prezentuję czytelny oraz miła dla oka odbiór okładki.
Projekt 10 plansz pt” 100 lat archiwom, 1919-2019”. Jest to kolejny wykonany projekt dla Archiwów Państwowych w Koszalinie. Wykonane plansze zawierały informacje na temat działalności archiwów Państwowych, ilości zbiorów i pracy z młodzieżą. W projekcie musieliśmy się wykazać umiejętnością budowy czytelnej w odbiorze infografice. Ekspozycja plansz odbyła się podczas nocy muzeów w 2019 roku
Projekt okładki pt. “Zmechanizowane obudowy ścianowe dla warunków zagrożenia wstrząsami górotworu” praca zbiorowa pod redakcją Kazimierza Stoińskiego. Projekt okładki z zaproponowaną kolorystyką przez autorów. Wektorowy obraz sekcja zmechanizowanej obudowy i przesuniętą nad nią “belką” nawiązuje do zmiany ciśnień w górotworze wynikających z eksploatacji górniczej.
Projekt okładki pt. ”Baza zasobowa węgla kamiennego w Polsce dla podziemnego zgazowania” pod redakcją naukową Edyty Sermet. Zaprojektowana okładka posiada abstrakcyjną grafikę dla tytułowej publikacji. Głównym celem projektu było przyciągniecie czytelnika ciekawą grafiką, która w sposób pośredni nawiązuje do tytułu książki.
Projekt okładek pt. ”Niska emisja-jak skutecznie ją zwalczać” i „Niska emisja- węgiel tak, smog nie” praca zbiorowa pod redakcją Marian Turka. Projekty okładek posiadają skuteczny graficzny przekaz jaki autorzy zawarli w publikacji
Projekt okładki pt. ”Rtęć w polskim węglu kamiennym do celów energetycznych w produktach jego przeróbki” Praca zbiorowa pod redakcją Barbary Białeckiej i Ireneusza Pyki. W zaprojektowanej okładce wykorzystano szarą szatę kolorystyczną, przestrzenne elementy geometryczne i tematyczne ikony. Cała okładka jest ciekawym przykładem projektu na tak złożony temat.
Projekt roll-upów dla marki RTS. Projekt zakładał dwa warianty z czego drugi roll-up miał mieć mocny przekaz…hmm, chyba się udało:)
Projekty roll-upów dla firmy GOLDMURIT. Wykonane projekty miały pokazać nowości i zastąpić dotychczasowe projekty. Wykonane projekty roll-upów miały w założeniu dodać świeżości oraz „ciepłego” odbioru.
Wykonanie hurtowni www dla firmy Artieko. Hurtownia w swojej ofercie posiada asortyment związany z kołdrami wykonanych z materiałów eko. Wykonany przejrzysty projekt z responsywnym skalowanie na smartfonach czyni ją bardzo funkcjonalnym narzędziem w handlu w internecie. Hurtownia posiada logowanie dla podglądu cen produktów oraz grafikę produktową wykonaną przez nas od A do Z:)
Projekt koszulki z sygnetem firmy FLYING PANDA. Projekt jest dodatkiem do wykonania logo firmy zajmującej się filmowaniem z drona. Zaprojektowane logo w założeniu miało być z przymrużeniem oka.
Infografika to wdzięczny temat do treningu przekazania informacji za pomocą obrazu. Zaprojektowana infografika pt. „20 ciekawostek o kawie” dzięki uprzejmości portalu KAWA.PL gdzie znaleźliśmy niezbędne informacje, stworzyliśmy osobliwy zeszyt kawosza. W dwudziestu punktach przedstawiliśmy najciekawsze informacje o kawie i jej spożywaniu. Must have dla kawoszy.
Z miłości do starych automatów ARCADE, stworzyłem (Hunc) na własne potrzeby grafikę w temacie INTERNATIONAL KARATE, gra z czasów lat 80-90- tych. Tematem rozgrywki w klimacie karate, gdzie jeden na jednego było wykazanie się umiejętnościami nie złamania dżojstika (joystick) przy wykonywaniu jednej z aż dziesięciu (z tego co pamiętam) kombinacji ciosów. W tle każdej rozgrywki walczących karateków widniały charakterystyczne miasta takie jak Nowy York, Sydney, Egipt. Co można było wykonać dla tak sentymentalnej gry moich czasów? A no stworzenie własnych scenerii i wpisanie ich w arcadowy fajting. W projekcie wykorzystano tematy takie jak „bless you” ,„kick down”, „fight knight” i ostatni na czasie, określający obecną sytuację polityczną Anglii- BREXIT czyli „insert coin to be continued”
Designed by Hunc Blank - All rights reserved